Thursday 16 December 2010

~Kawen gak aku @khirnya~

Tarikh 3hb Disember bakal jadi tarikh bersejarah buat aku sbb pada tarikh tersebut aku sudah bergelar seorang suami...bukan suke2 yeop..banyak tanggungjawabnyerrrrrr...keh3

nih ajer reben yang aku termampu keh3

berdebor yeop

bakal bini aku keh3

dah jadik bini dahhhhh

pic sat..amek sendirik ajosss..kameramen not allowed keh3

alahai bini aku nih..bleh jadik model nih


belah famili aku laks

apek amek nih

~peace~

Paklong Aleyes

Cik Bee

Che'ah

cepat sket yeopppp


pengapit aku nih

amani n famili

Noor Amyra ngan future husband keh3

Geng bas sekolaj

Geng sengal2 ayem

ADeena n Famili

Lantut pon dtg tuhhhh yeoppp

Thanx my allzz my prenn


Geng surau


Bilik pengantin dah sepahhh dahhh

Siap dpt replika cek tuh bebudak nih bagi


Akhir kate thanx to all my frenz n famili n those who had been a great help during my reception..thanx all

2 comments: