Monday 20 December 2010

Insurance Oh Insurance

Arinih aku amek mase 3 jam untuk kol insurance ajer...PnO..punyer lah lembab 10 kali kol 3 kali dpt msk operator..operator tak sempat aku nak habeskan ckp dah kene smbg ker saper2..kurang ajor tol...dah dpt asyik bertukar2 org yg jwb..dari salmah smpi ke staff lain...mase aku claim keta kat matsumoto insurance dulu sng ajer..dah dpt kol dari mase hantar report bulan 11 kene tunggu 4 bulan baru dpt surat claim samada bleh claim ker tak..belum masuk timeline utk proses...bg timeline pon aku yg kene pahamkan blk dier...kadang2 geram tp mungkin derang yg pening sbb keje bnyk...aku pon lebih kurang ajer..nak jage ramai..so kesimpulannyer kalo dah takleh nak jawab kol customer smpi customer kene try 10 kali baru dpt berjawab baik jgn buat iklan renew insurance atas talian..kompem lagi susah nak get through..ada paham ka pno?????

5c1d

No comments:

Post a Comment