Thursday 18 November 2010

Mahcham-mahcham hal...

Arinih ntah naper..walaopon lambat ke opis namun still tibe2 bersemangat buat kije....kene sindrom tak sabar nak kawen ker rase mahcham tak bersedia...hmmmmmm

Papehalpon makan bubur dulu...semalam punyer darrr..panazzzzkan ajer...


Tak kesahlah..janji kenyang...aku bukannyer kesah sgt janji leh jimat..duit kawen pon mahcham tak cukup....arinih kat opis aku buat kije 3 serentak..maen football manager kat aipong cine aku, masukkan database bulan mei ngan bace pasal MLM yang tak berkesudahan tuh..hai pelik aku tgk melayu nih..demi duit sanggup tipu melayu sendiri...

Dah kenyang pikir2..mane nak cekau duit nak kawen nih..mahcham short 1-2K ajer nih...ader yang aku jual keta aku kang..ker nak jual kamera aku nih???ader ker saper nak beli???

....last time aku teringin nak beli helmet..org kate membazir tp atleast dpt gak mengubati perasaan yang dah 2 tahun aku terpendam tak maen moto nih...mintak kat awek aku hmmmm...harapan ar...surprise apatah lagik...last2 terbeli gak yang nih...2nd pon jadik ar... Dari kecik lagik dah terbiase..bapak aku jarang belikan paper utk aku..so pandai2 ar ko korek mane untuk beli menatang tuh...so biler dah mahcham tuh dah terbiase ar kalo nak sesuatu usaha untuk dapatkan benda tuh..tp biarlah halal....jangan sampai menganiaya org plaks...n aku paling pantang kalo aku tak pernah berkire ngan org tibe2 org yang paling aku sayang berkire ngan aku..hmmmmmm..betol ker aper aku ckp nih...baek aku layan video motogp sepang 2010 yang baru aku donlod nih..nak tgk kat sepang tak dan..yerlah demi org yang tersayang aku korbankanlah trip ke motogp aku tahun nih....tuh pon tak hargai lag ker..tunggu smpi aku mati biler nak gi belikan dier cokelat baru terase gamaknyer...

rindu kat zaman-zaman maen moto dulu..pengorbanan aku yang paling besar setakat nih tp satu penghargaan pon aku tak pernah terima...mungkin sbb dosa2 lampau aku kot...cewaahhhh

2 comments: