Thursday 18 November 2010

~Koleksyen test kamera burok aku~

Orang kat aku nih tak berbakat..dengan sket duit yang ader..nih ajer ar aku mampu..nak buat camner..aku nih bukannyer orang kaye..kayap ader ar....nih pon beli hutang..aku suker amek gambar tp biler dah lame2 pakai lense kontot nih rase tak puas ar plak..ingatkan nak sambar lense panjang sket..dpt 55-300 pon dah ok kot..nak amek 18-250 mcm tak mampu..beza tuh beb 8rat ngan 2.7K...demmmmm..baek aku kumpol duit beli moto keh3....

Gambar dekat site di Bukit tinggi

Mini gathering Frenzi 2010 diSummit bowling






Orang cakap gambar yang terindah gambar pemandangan n alam semulajadi..tp bagi aku gambar yang terindah dan cantik adalah gambar keluarga dan kawan-kawan aku..tanpa mereka nih..kemanelah aku skang nih..Tuhan menjadikan derang nih asbab kepada siapa diri aku skang nih..terima kasih semua...semoga aper yang aku dapat arinih adalah halal daripada korang sumer..thanx again...

2 comments: