Thursday 3 March 2011

Aktiviti harian aku (><)

6.15 pagi - bangun>mandi>solat>ready2 nak gi kije..org ckp yg mandi kejap nih cincai tp aku mandi laju..sabun berus sumer lengkap..

6.35 pagi - gi kije sepantas kilat..lalu Besraya byr tol guna smart tag..bwk berhemah..kalo nak laju gune lorong kanan..nak slow lorong kiri..lorong tgh bukan utk lorong org slow yg takot atau malas nak memotong ek..jgn lupe gunekan lampu isyarat

7.00 pagi - sampai opis lame(sbb opis baru takder pas parking dan aku kedekut nak byr rm6 utk parking luar tuh..opis baru still parking free..bukan pakai pas pon..naik lrt gi opis baru

7.15 pagi - sampai opis baru..gi tandas membuang(sbb kat umah tak sempat)

8.30 pagi - makan sarapan depan pc sbb malas nak turun bwh minum..jimat belanje..ekonomi tak braper baik..saper ckp pegawai tak pandai berjimat???

9.00 pagi - dapat surat suh reply ke KDN....9.05 dah siap gi mintak bos sain...

9.10 pagi - dah start takder kije..start cari keje laen...kontrak dah nak tamat dah...sambil2 donlod muvi baru yg tak smpt tgk wayang bulan lepas...donlod pastikan HD baru syiok tgk kat TV LCD Panasonic 42" baru yg bini aku beli tuh keh3...

1.00 ptg - gi minum ngan member..malas nak makan..dah terbiase tak makan tgh ari..minyak naik so duit makan kene potong...

2.15 ptg - blk tgk surat bos tak sain lagik..bos aku nih mmg bizi memanjang...

4.30 petang - dah tunggu depan punchkad blk..jalan 10 min gi lrt..4 min smpi opis lame..4.50 gerak dari opis lame ke rumah....5.20 sampai umah kalo jln istana ngan KL seremban tuh tak jem...hai rutin harian yg bosan....takper esok cube lagi...syukur aku ader kije lg...:))


p/s : arinih aku terbace blog http://aididmuaddib.blogspot.com/ dan terperasan satu thread psl blog yg dier selalu bace... http://keretamayat.blogspot.com blog nih mmg best bg saper2 yang bebal sket bab agama...mcm aku nih keh3

No comments:

Post a Comment