Monday 25 October 2010

Konvoi ke Bun'chicks' wedding

Jam dah menunjukkan kol 5.45 pagi..time2 nih ar nak sakit perot pon..kan dah lmbt amek awek aku..sementare aku pikir nak karang aper kat blog nih layan ar gambir barang satu due nih...Layanzzzz



Punyer lapor artis sorang nih selamber 7 pinggan dier bedal...tabik ar bro...

Meh sini uncle mie pelok ek....biler plak ar aku nak join the club nih...

ko tunggu ek Nik...mac depan aku menyusul ek keh3..

Saya menang voucher shopping keh3...

jom mie..kite kawen jom....dah lame sgt aku memendam rase kat ko nih...keh3

Dulu saye gay tp kini tidak lagik keh3

aku rasmikan dulu ek chik keh3

meh sini uncle bat dodoikan ek

"korang mesti tak perasan aku ader keh3"

jom lawan kaki saper paling bussukkkkkk yeaahhhhh

meh bat aku suapkan ek..alor2..lapor ek

papa suweb yang penyayang keh3

No comments:

Post a Comment